This website uses cookies in order to offer you the best possible service and browsing experience. If you continue to surf our website, you authorize us to use cookies. More information.   


    Tasuta saatmine   |   30 päeva tagastusõigus

Saatmine ja tagastused

Millal tooted saadetakse?

eyerim ladustab kõige populaarsemaid tooteid otse ümberlaadimiskeskuses, et garanteerida kiire tarne hiljemalt 24 tunni jooksul. Need tooted on veebilehel märgitud templiga „Laos“.

Ülejäänud tooted saadetakse üldiselt 10 tööpäeva jooksul. Iga toote tarneaeg on märgitud vastava toote lehel.

MÄRKUS: Piiratud kogusega kollektsioonide ja hooajaliste toodete puhul võib minna rohkem aega, kuid ära muretse – kui tarneaeg on mingil põhjusel pikem, anname me sellest sulle ette teada.

Kas saatmine on tõepoolest tasuta? Kas te saadate rahvusvaheliselt?

Jah. eyerim pakub tasuta saatmist otse sinu koduukse juurde, kõigile meie toodetele.

Saatmine on täiesti tasuta kõikidesse EL-i riikidesse.

Kui sa asud kuskil mujal, palun saada meile e-kiri kontakt@eyerim.ee ning me otsime kõige soodsama võimaluse, et toode sulle saata. Sel juhul peaksid sa katma toote tollimaksud vastavalt oma riigis kehtestatud määrale.

Kas ma saan oma tellimust jälgida?

Kui su toode on teele pandud, saadetakse sulle kinnitav e-kiri koos jälgimiskoodiga, mille abil saad hoida pakil silma peal.

Enne seda saad sa jälgida tellimuse staatust oma konto kaudu.

Millise kullerteenusega te tooteid saadate?

Su tooted tuuakse otse koju kätte GLS poolt, kes on meie usaldusväärne rahvusvaheline logistikapartner.

Pole kindel, kas sind on võimalik tarnepäeval kätte saada antud aadressilt? Pole probleemi. Komplikatsioonide korral helistab kuller sulle ning veendub, et toode jõuab turvaliselt sinuni.

Kas saadud prille on võimalik tagastada?

Absoluutselt. Meie 30-päevase tagastuspoliitika tõttu saad ostelda riskideta.

Kui tellitud toode ei vasta su ootustele või ei sobi su näokujuga, saad sa selle 30 päeva jooksul peale kättesaamist tagastada.

Kui sa soovid toote asendamist teise vastu, anname meile teada. Me ei saa kahjuks pakkuda toote asendamist sama tellimuse siseselt, ent tellime sulle rõõmuga uue toote. Ainus, mis sa pead tegema, on esitama meie veebilehe kaudu uue tellimuse asendustootele. Kui tagastustellimus on kätte saadud, hakkame su tagastussooviga tegelema ja vahetame toote välja võimalikult kiiresti. Pane tähele, et veebilehel näidatud eeldatav tarneaeg kehtib ka asendustoote tellimisele.

Juhul, kui sa ei soovi teist toodet, töötleb meie tiim sinu tagastusnõude kohe, kui oled toote meile tagasi saatnud ning selle kvaliteet on kontrollitud.

Palun vaata allolevas sektsioonis kirjeldatud juhiseid ja tingimusi toodete tagastamiseks.

Kuidas ma saan toodet tagastada?

Nagu kõik toimingud eyerim’is on ka toodete tagastamine väga lihtne.

Kõik, mida sa pead tegema, on toote hoolikalt ära pakkima – soovitatavalt samas pakendis, millega sa selle said – ning saatma selle meile tagasi:

eyerim s.r.o.
Michalská 389/20
811 01 Bratislava
Slovensko

Palun anna meile teada e-posti teel kontakt@eyerim.ee ning kirjelda põhjust, et saaksime end parandada. Ära unusta ka tellimuse numbrit lisamast.

Kõiki tagastusi kontrollitakse hoolikalt. Kahjuks ei saa me tagastatud toodet vastu võtta, kui see ei vasta järgmistele nõuetele:

  • Toode peab olema kasutamata ja uues seisundis
  • Toode ei tohi olla kahjustatud (klaasid ning raam ei tohi olla kriimustatud ega muude kulumisjälgedega)
  • Toode tuleb tagastada originaalpakendiga ning kõikide saadud lisadega
  • Kõik autentsusele viitavad ja tootjat märkivad templid ei tohi olla eemaldatud
  • Pakend ja valitud saatmisviis peavad olema turvalised. eyerim ei vastuta kahjude eest, mis on tekkinud toote meile saatmise ajal. Palun hoia alles saatmiskviitung.

MÄRKUS: Saatmiskulud on sinu kanda. Juhul, kui sa soovid toote ümbervahetamist, saadame me uue toote sulle tasuta.

MÄRKUS: Kahjuks ei saa me raha tagastada toodetele, mis on valmistatud individuaalsele vajadusele. Näiteks retseptiprillide puhul, millel on personaalselt tellitud retseptiklaasid, saame me tagastada raha ainult prilliraami kohta.

Kui kaua võtab raha tagastamine aega?

Kui su tagastatud toode on üle vaadetud meie laos, anname sulle teada e-posti teel ning alustame tagastusprotsessi – kogu protsess võtab tavaliselt kuni 14 päeva. Kui tagastust on alustatud, võib aega minna 2-5 tööpäeva, kuni raha on su pangakontole tagastatud. See aeg võib aga varieeruda, sõltuvalt su panga tingimustest ja konto tüübist.

Ma sain katkise või vigase toote.

Meil on väga kahju, et said sellise kogemuse osaliseks.

Me anname endast parima, et selliseid olukordi vältida. Kõiki tooteid kontrollitakse hoolikalt enne kliendile saatmist. Kahjuks ei saa aga eyerim kontrollida seda, mis toimub saatmise käigus.

Palun tee katkisest tootest pilti ning saada see meile e-kirjaga kontakt@eyerim.ee. Me saadame sulle koheselt uue toote.

Samuti paki toode hoolikalt – soovitatavalt samas pakendis, millega selle said – ning saada see meile tagasi (vaata ülaltoodud juhendit). Me katame tarnekulu su jaoks.